111

anda suka bace blog saya?

View Results
Create a Blog Poll

Isnin, 4 Oktober 2010

usaha tangga kejayaan

haaaaaaaaaaaa.....
pic terbaru saya yg semakin chubby nie...he3...
hemm berbalik pada apa yg saya ingin kongsi kan...semejak dua mejak nie..saya dgn penuh gigih nyer membuat blog bru untuk bisnes secara on9..mana tahu ada pintu rezeki saya kan..x cuba mana nak tahu hasil nyer kan kan..sekarang saya cuba sedaya upaya saya untuk siap kan cepat yg mungkin...terima kasih pada cik apizz kerna telah belikan saya berukband..he3 udah lama saya idam2 kan..lepas nie x payah lah saya berpeluh-peluh dok bilik belakang lg he3(sambil senyum lebar (>_<))xlahh cik apiz kutuk saya lagi.he3.sekarang tgh membizikan diri snap pic2 baju baru....nak cr model untuk bj gurlz...ye..yg slim2 sila offer kan diri anda.....okehh bebehhh sampai disini saja.....ariossss

Tiada ulasan: