111

anda suka bace blog saya?

View Results
Create a Blog Poll

Rabu, 28 April 2010

bkn rimau geget adam..adam geget rimau



tgk lah tu si adam..sampai penyek tiger pooh tu dia keje kan...abess di geget ea..aduhh adam nie pantang ada benda depan mate abiss semua masuk mulut...so kena lahh awasi si adam nie selalu..klu dok dlm walker satu umah dia pusing.umah dah lah kecik....abiss di selerak kan...adam nie pantang nampak kertas...abis di kirai ea...kirai xpe lg nie siap masuk mulut xpon dia isap..mcm mana x bg dia nyusu lak he3..apa2 pon sye ttp bahagia disisi suami dan anak tersayang....muahhh sayang

suamiku

suamiku....
kau adalah insan kesayanganku
kau adalah insan yg sentiasa bertakta dihati ku
penat lelahmu tidak pernah kau bicarakan padaku
kemesraan dan kesabaranmu
dalam melayari karenah isteri dan anakmu
membuat aku terharu


suamiku...
walau seberat mana pun
cubaan,dugaan dan rintangan mendatang
namun keluhanmu tidak pernah kedengaran
keikhlasan dan kesungguhanmu
membuat kasih sayangku semakin kuat
dan amat mendalam

suamiku...
terima kasih atas segala pergorbanan
dan jerih penatmu yg tidak pernah jemu
mencurah kasih sayangmu
wahai suami kekasih kesayanganku
ketabahan dan ketulusanmu
tidak terbalas oleh ku
hanya cinta dan kasih sayang
dapat ku berikan untukmu
sayang ku MOHD HAFIZ BIN ABD RAHMAN

ayali terakhir

belahan jiwa
dekatlah kepada ku
ku ingin engkau tahu
ku mengagumimu
engkau dan aku
bagaikan doa yg mengikat
dlm setiap langkahku
namamu ku sebut
ku jatuh...
ku jatuh kembali padamu
hanya dgn mu
ku lepas semua raguku
hatiku....
hatiku jatuh kepada mu
sungguh semangatku jatuh
dan jatuh kepadamu
kau nyali terakhirku
kau nyali terakhirku

kenapa ngan mama adam nie

skrg sye hanya suke minum kopi..kopi..kopi...why ye tekak sye selera owng lama..bekpes kopi..lunch kopi...mkn mlm kopi...x baik minum kopi byk2..tekak nie nak kopi..kopi..kopi...aduhhhh..x lama lg genap umur sye 23 taon...cepat tol mase berlalu..ishh ishhh

Selasa, 27 April 2010

bebas bergerak



mentang2 umah nenek besar..abiss sumua pelusok dia mrayap...abiss nenek nyer surat kabo dia sepahh kan....umah mama kecik2 balik2 si adam tu nak kedapur ye...nasib ada pintu lehh gak halang pergerakan dia supaya x ke dapur...abiss semua dia kirai apa yg ada atas meja..lom sempat mama kemas dia dah tolong kemas dulu...adam adam

cantek x


ha nie persiapan bj adam tok sambut besday mama...ha cantek x...insya allah kami akan ke genting jumaat mlm...wahhh x sabo rase nyerr..lame x g genting....bj ni saye beli kat jusco...pehhh lawo2 bangat..harga pon berpatutan....hemmmm setiap kali g mesti ada stok bru masuk...rabak duit mama adam klu g sana he3

yo..yo wasup2



alahai anak mama bucuk nie....susah tol nak tgkp pic senyum dia.asyikk lopong ye

Isnin, 19 April 2010

poyo ye si adam tu..mahal senyuman dia nie



si adam nie senyum dia mahal same ngan papa dia susah tol nak senyum...buat lahh cak cak ke kena ngan emo dia bru nak senyum or ketawa..x kena ngan emo dia.dia wat bodoh ye and pandang tempat lain...perangai x lak cam papa..si adam nie nampak gaya seorang yg pembengis..aduhh adam jgn lah jd pembengsi....cian mama adam x sayang mama ke????

tgk lahh si adam nie



si adam nie 2 3 arie nie asyik majuk ye..cikit2 nanges..salah cikit nanges..pastu x nak nyusu badan.terpaksa lah mama pam susu masuk botol...nasib masuk botol dia nak isap...adehh adam mcm2 ragam..cuba bawak kuar masuk dlm keta ..ontokk ye diam ingat nak bawak g jalan lah tu.....perasan

cantik x kasut baru adam




nie lahh kasut bru adam..cantek x hijau lagi...hem barang and baju2 bby kat melako nie senang cr and cantek2 belako..duit nyerr pon cantek gak..tp sementara anak sowang nie lehh lahh shoping sakan ahakzz

lopong anak mama




tgk lahh tu melopong dia tgk senda pagi...tgk abg nabil ngan anty engku...x kelip2 mata dia tgk tv...

semangat.....

sedey lorrr...semangat berkobar kobar nak pie bercuti kat langkawi....tp akhir nyer di tunda kan ujung tahun coz virus h1n1..demi anak tersayang...bkn senang nak dpt anak so hargai lah anak anda...tp hppy gak coz dapat mesin basuh baru ahakzz...yg lama tu dah kondem..x lehh nak pusing lg..and tggu plak besday mama adam coming soon x lama lg ahakzzz papa oh papa...........
BESDAY...HARI IBU....ENIBESARI. WAHHHHH

lihat lah mama adam yg semakin chubby



ahakzzz tgk ar adam tu syokk ye kena dukung...mama gak hongeh naik turun tangga.haha tp mama saja ye ajak papa adam g sini coz leh kuar kan peluh almaklum lahh mama adam nie dah semakin chubby.....wawawa nak mkn jamu cian kat adam ruam so tggu lahh adam besaq cikit kata papa lahhh

jln2 di bukit paul



thanks papa


wahhh adammm kecik lg dah nak naik ferari...

adam jgn nakal2 ye

x lama lg dah nak masuk 5bln dak adam tu terasa kejap ye kan..tut tut x lama lg dah beradik lak dak adam tu he3...bila adam dah 5bln terasa nak bersalin blk plak...coz terasa seronok nyer time bersalin tu...ahakz kesian nurse yg kena marah tu ahakzzz