111

anda suka bace blog saya?

View Results
Create a Blog Poll

Isnin, 25 Oktober 2010

peperang sudah berakhir......

peperang sudah berakhir heheheh mana x nyerr..dok terasa sgt nak mkn ikan keli..saya pon oder ye lahh kat hubby...ambikkk ko td dia bwk balik ikan keli bapak besar tp xde lahh besar sgt kan...hahahha masing2 suruh saya..yg saya suruh hubby siang kan hahahha my hubby nie plak jenis kesian kan binatang..tu susah nak suruh bab2 mcm nie...nak x nak terpaksa gak saya buat lahhh kan kan.....takut sgt sbb ikan keli tu hidup lg..apa lg saya bubuh garam secubit ekekekke mgelinting ikan tu dlm plastikk ekekek lg lahh saya takut...tp panjang sungguh nyawa ikan keli nie kan...sampai kan dah ketuk kepala dia pon masihhh kuat lg konon nak lari ye hahahah saya ketukk kepala ikan tu sampai hancur hahahha kejam x saya nie ???kejam kan kejam kan... ....siap my hubby ckp mcm nak berperang ye ...hancur kepala ikan tu dia keje kan nasib abg ambil ikan tu besar cikit ekekek klu dah buang kepala t cikit ye yg tggl ..... saya dah senyum2 kambing ye hahahaha...ha tgk pic ikan keli kat bawah nie..bykkan ... nie nak mkn ke nak wat kenduri hahahhahah

2 ulasan:

Hanis Azla berkata...

Kira terorlah jugak tu.. kalau saya mmg tak pernah siang ikan keli sendiri.. masa beli lagi mmg dah suruh org kedai siangkan siap2.. Klu idak jawabnya smp sudahlah tak bersiang ikan tu.. he..he.

schaa berkata...

he3 anis ...ikut kan hati mmg nak beli ye sonang...si suami kata kat opis dia byk ikan klu setakat nak mkn ambil ye....so oderr ye lahhh