111

anda suka bace blog saya?

View Results
Create a Blog Poll

Ahad, 10 Oktober 2010

tgk zip leh wat mcm2 tau

semua orang tau ZIP kan..baju ngan seluar pasti akan mengunakkan zip.bukan setakat zip tu utk mengetatkan baju dan seluar..tapi banyak kegunaannya..ibu pun baru tau..bestnya kalo ibu ni seorang yang kreatif bab-bab menjahit..boleh BUAT DUIT tu..buat bisnes benda ni..LAIN DARI YANG LAIN kan..sure ramai org suka..lagi2 gegurl..memang suka bab-bab aksesories ni...ok..kita tengok gamba-gamba di bawah kegunaan lain zip yer...












bleh buat cekak..lawa giler biler dah siap...

gelang
subang
gelang


rantai

baju

cekak
rantai
yang ni cam kelakar sikit...hahahahha...


handbang



occay..ni cara-cara nak buat untuk di tampalkan di kasut..sungguh menarik dan kreatif...




see....cantik kan..simple giler..tp menarik....



kalo kowang sesape yang kreatif tu..ikut la contoh-contoh ni yer...pastu buat la bisnes...pasti meletopppps!!
dapat la duit sampingan kan..betul tak???

5 ulasan:

maisyah berkata...

salam..
wow..nice,so environmental and cool...

si biskut berkata...

memang kreatif giler lar Mom...tp tue mesti dr foreign kan..

schaa berkata...

maisyah heheheh mmg coll
biskut...alang kah hebat nya klu mom sekretif nie ekeke....

nur berkata...

kraetif2

ALL IN ONE

SizZLing SuZai berkata...

wooooww!
cool idea n yet a creative one ^^
LOVE IT!!